جوکستان + جوک های +18
جوک + لطیفه + خنده + سرگمی +
مطالب طنز + حکایت +جدیدترین جوکها + دلونشته ها + ترول های خنده دار

ختنه

پسره رو ختنه مي کنن مي گن بايد دامن بپوشي. مي گه نامردا مگه چقدشو بريدين؟

 

معلم و سوال سه گنجشک

 

خانم معلمه سر کلاس از يه بچه تخسه مي پرسه:‌ اگه سه تا گنجشک سر يه شاخه درخت نشسته باشن،‌ بعد ما يکيشون رو با تير بزنيم، چند تا گنجشک رو درخت ميمونه؟ بچهه ميگه:‌ هيچي! معلمه ميگه: نخير دو تا ميمونه. بچهه ميگه: خوب اون دو تا هم از صداي تير فرار ميکنن ديگه.‌ معلمه يکم فکر ميکنه، ميگه: جوابت درست نبود ولي از طرز فکرت خوشم اومد! بعد شاگرده ميگه:‌ خانم حالا ما يه سوال بپرسيم؟! معلمه ميگه :‌ بپرس. پسره‌ ميگه: اگه سه تا خانم تو خيابون بستني بخورن، اولي گاز بزنه، ‌دومي ليس بزنه و سومي ميک بزنه، کدومشون ازدواج کرده؟! معلمه يکم فکر ميکنه، ميگه:‌ خوب معلومه،‌ سومي! بچهه ميگه:‌ نه...جوابتون درست نبود. اوني که حلقه دستشه ازدواج کرده، ولي از طرز فکرت خوشم اومد

ضایع        

به يه نفر گفتن چه وقتي خيلي ضايع شدي گفت : يه روز دختر خالم بهم زنگ زد گفت: بيا خونه خاليه!! منم خوشحال شدم رفتم. در رو که باز کردم ديدم کسي نيست! دختر خالم گفت: من ميرم تو اتاق تو هم 5 دقيقه ديگه بيا تو!! منم 5 دقيقه بعد رفتم تو ديدم همه ميگن تولد تولد تولدت مبارک. بعد به طرف ميگن خب چه ربطي داشت! ميگه: اخه لخت رفته بودم

توصیه

توصيه دخترانه : اگه يه موقع مورد حمله يک پسر قرار گرفتي شلوار اونو بکش پايين دامن خودتو بده بالا ! فکر بد نکن! آخه اينجوري تو ميتوني بدوي ولي اون نميتونه

پسر خوب

پسر خوب چگونه پسري است ؟ پسري که اولا دوست دختر نداشته باشه - دوما دوست دختر نداشته باشه - سوما دوست دختر نداشته باشه - چهارما دوست دختر نداشته باشه..... چون دوست دختر بناي اوليه منحرف شدن اين گل پاک و معصوم است

5+5

معلم از شاگردش مي پرسه: 5 + 5 چند ميشه؟شاگردش يه کم فکر ميکنه ميگه 11 معلم ميگه: احمق دستتو از جيب شلوارت در بيار ، دوباره با انگشت بشمار

شب بخیر

ميدوني به يه دختر خوشگل که لباس خواب پوشيده چي ميگن؟.............. ميگن : شب بخير

نشون

پسره ، دختر محلشون را نشون ميکنه ، رفيقاش ميان با سنگ ميزنن

 

يه مرده ، زنشو تو يه فيلم بد مي بينه آخر فيلم ميگه خدا شکر که فيلم بود

 

ماه به خورشيد ميگه:اين آدما عجب بيجنبه‌ان. هر شب ميفتن رو هم ما چيزي نميگيم. ما سالي يه بار رو هم ميفتيم همه با دوربين نگاهمون ميکنن?!!

لامپ

از يه لامپ ميپرسن : احوالت چطوره ؟
ميگه : چه احوالي !!؟ کار به جاهاي خوبش که ميرسه منو خاموش ميکنن !

مرد و پسر

ق.ز.و.ي.نيه داشته واسه رفيقش تعريف مي‌کرده که: بالام جان ديشب رفته بوديم عروسي، جات ? ?خالي مختلط مختلط ، مرد و پسر قاطي?!

صدای عشق

?صداي عشق… صداي قلب نيست، صداي گيتار نيست، صداي پيانو هم نيست، صداي عشق … صداي فنرهاي تخته?

جنازه

?جاسم داشت جنازه باباشو ميشست هي ميگفت واي بابام واي بابام همين که به پايين تنه رسيد گفت واي ننه ام واي ننه ام واي ننه ام

زیپتو نکش

يکي از دوستان که مدتي پيش به عنوان مدرس در يکي از دانشگاه ها مشغول به کار شده بود از خاطرات دوران تدريسش نقل ميکرد:

سر يکي از کلاس هايم  توي دانشگاه ،  دختري بود که دو ، سه جلسه اول ،ده دقيقه مانده بود کلاس تموم بشه ، زيپ کوله اش رو ميکشيد و ميگفت :

استاد ! خسته نباشيد !!!

البته من هم به شيوه همه استاد هاي ديگه به درس دادن ادامه ميدادم و توجهي نمي کردم!

يه روز اواخر کلاس زير چشمي ميپاييدمش ! به محض اين که دستش رفت سمت کوله ، گفتم :

خانوم !!! زيپتو نکش هنوز کارم تموم نشده !!!!!

همه کلاس منفجر شدن از خنده ،

نتيجه اين کار اين بود که ديگه هيچ وقت سر کلاس بلبل زبوني نکرد!!!!

هيچ وقت هم ديگه با اون کوله نديدمش توي دانشگاه !!!

خواهر حافظ
مژده اي دل مسيحا نفسي ميايد
شوهر خوب مگر گير کسي ميايد

ر نج

بسي رنج بردم در اين سال سي
نشد خر براي عروسي، کسي!!

شاهزاده رویا ها

دختر: مامان! شاهزاده روياها با اسب سفيد يعني چي؟ مامان: يعني يه خري مثل بابات

 

داستان عاشقانه:

روزي مردي از يک دختر پرسيد :«آيا با من ازدواج مي‌کني؟»

دختر جواب داد «نه»

و از آن پس مرد شاد زيست، به ماهيگيري و شکار رفت، کلي گلف بازي کرد، هر چه مي خواست نوشيد و هر جا که خواست رفت

عشق بده

خدايا به من عشق بده تا شوهرم را دوست بدارم؛ صبر بده تا بتوانم تحملش کنم؛ اما قدرت نده که مي زنم لهش مي کنم!

مردم

همه ي مردها بد نيستند.بدتر و بدترين هم دارند.

شوهر خوب

مرد ها در اکثر کارها ميتوانند موفق باشند. آنها ميتوانند يک پزشک خوب باشند، ميتوانند کشاورز، معلم و يا مهندس بسيار خوبي باشند، ولي هيچ وقت نميتوانند شوهر خوبي باشند.

بوسیدن زن

زن  به شوهرش ميگه: شوهر همسايه هر روز صبح که ميخواد بره سر کار زنش رو مي بوسه! تو چرا اين کار رو نمي کني؟

شوهر ميگه: آخه من که زنه رو خوب نمي شناسم !!

مردان متاهل

 بيشتر از مردان مجرد عمر مي کنند در عوض مردان متاهل بيشتر آرزوي مرگ مي کنند

جايزه نوبل

برنده جايزه نوبل ادبيات در زمان تقديم جايزه خود به همسرش گفت :

اين جايزه را به همسر عزيزم تقديم مي کنم که با نبودش باعث شد من بتونم اين کتاب را تمام کنم ” !

افسانه

زن خوب مثل دايناسور مي مونه که نسلش منقرض شده

ولي مرد خوب مثل سيمرغ مي مونه که از اول يه افسانه بوده!

چه بگویم به زنم

همه شب فکرم اين است و همه شب سخنم !

گر روم دير به منزل ، چه بگويم به زنم !!!

مسکن

 

وزير مسکن گفته: بحمدالله مشکل مسکن جوانان حل شده
امروز بيش از صد جوان به دختر من گفتن: خونه خالي داريم !

خوش غیرت

از خوش غيرت مي پرسن قبول داري شهيدان زنده اند, گفت : بله من پسرم ?? ساله شهيد شده ولي عروسم هر سال حامله مي شه

دختر خوش غیرت

دخترِ خوش غيرت ميره پيش مامانش ميگه: مامان‌جون چه گردنبند خوشگلي داري، اينو بابام برات خريده؟! زنه ميگه: من اگه به اميد بابات بودم، الان تو رو هم نداشتم

سلام قشنگ

مامانه به بچش ميگه که عزيزم وقتي خاله اومد قشنگ ميري جلو سلام ميکني ميبوسيش بچهه ميزنه زيره گريه ميگه نه مامان من خاله رو بوس نميکنم! مامانه ميگه ا چرا عزيزم؟ بچهه ميگه آخه ديروز که بابا ميخواست بوسش کنه زد تو صورتش

بعد ازدواج

دختره به دوست پسر ش ميگه: تو بعد از ازدواج هم منو اينقدر دوست خواهي داشت ؟؟؟
پسره ميگه : اگه شوهرت گير نده آره

 

به خوش غيرت ميگن به زندگي پس از مرگ اعتقاد داري
ميگه صد در صد،من خودم دو سال بعد از مرگ پدرم بدنيا اومدم

جبهه


غضنفر ميره جبهه بهش ميگن اونجا چيکار ميکردي؟ ميگه زرشک پاک ميکردم!!!

بهش ميگن خوب پس اونجا اشپز بودي؟

ميگه : نه ، روي تابلوهايي که نوشته بود کربلا منتظر ماست بيا تا برويم

زيرشون نوشته بودند زرشک ما اون زرشکارو رو پاک مي کرديم!!!!

 

 

از غضنفر مي پرسن چرا مشکي پوشيدي ؟

ميگه آخه بابام مرده ,

دوباره ميپرسن پس چرا اينقدر لباسهايت پاره پوره شده ؟

ميگه آخه خدابيامرز نميزاشت خاکش کنيم.

 





ارسال توسط Mohammad

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 84
بازدید ماه : 137
بازدید کل : 14038
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1